maandag 25 februari 2019

Highlanderscamp & m'n verjaardagsfeestje!



Als teamlid McLeuntjes deed 't me goed te zien dat ik op een Highlanderskamp mocht overnachten. Wát een toffe plek!


Het was een redelijk lange zit maar daar aangekomen maakte het zicht en ons kampement heel veel goed. Een klein zwembadje, een bar, kampvuur- en open keukenplek. Kortom voor een avond en nacht is het hier optimaal genieten. Een koud pilsje scoren en daarna afkoelen in het zwembad is het eerste wat we doen na het opzetten van onze tent. Ohja, en een douche-with-a-view wat een heerlijk kadootje.




Na het eten, wat overigens weer heerlijk was. Wil je t weten? Gekookte aardappel in de schil, soort karbonade van de BBQ en een Griekse salade. Onze gids kan prima koken. Of alles smaakt omdat we hongerig zijn. Na het eten ondergaan we dagelijks de briefing voor de volgende dag. Maar dit keer wijkt de gids af. Ik hoor 'm iets over 17 february zeggen en voor dat ik t besef sta ik met twee taarten in m'n handen en ben ik "the birthdaygirl". Wát leuk dat ze daar nog even aandacht aanschenken. Oké, 3 dagen later maar hé "this is Africa".


En, je kunt mij niet blijer maken: op een Highlanderscamping, tijdens het reizen een verjaardagsfeestje hebben.

"Life is beautiful"




Geen opmerkingen:

Een reactie posten